TSO-ASSISTENT VOOR BASISSCHOLEN

De tso-administratie gemakkelijk en goed geregeld

Veilig en goed

De tso-administratie is goed geregeld, kindveiligheid staat voorop. De school kan een transparante, verifieerbare boekhouding overleggen aan de belastingdienst. Uitbesteding of overstap naar continurooster zijn niet meer nodig. Meer over financiën en fiscus

Security waarborg

TSO-ASSISTENT biedt het hoogste niveau van veiligheid: versleutelde data-transport tussen gebruiker en onze server en versleutelde data-opslag op onze server. Elk jaar wordt een uitgebreide security scan uitgevoerd door een gerenommeerd bureau. Meer over veiligheid

Toonaangevend

TSO-ASSISTENT is het toonaangevende online administratiesysteem voor de tussenschoolse opvang. Wij onderscheiden ons door kwaliteit, innovatie en snelle support, tegen misschien wel de laagste prijs in de markt.

Voordelig

Per keer dat een kind overblijft betaalt de school 14 cent (dat is 11,6 cent exclusief BTW) als er meerdere scholen van de koepel meedoen. Anders kost het 17 cent (14,0 cent ex. BTW). Verder zijn er geen kosten. De eerste twee maanden zijn gratis. De school hoeft niet te investeren in software of apparatuur.

Managen

De TSO wordt inzichtelijk en handzaam dankzij geautomatiseerde facturatie, automatische incasso, kasboek en rooster. Management-informatie is beschikbaar met productiecijfers, bezettingsgraad, kosten en baten. Aantal medewerkers per kind kan nauwkeurig worden bepaald. De hoogte van uitbetaalde vrijwilligers-vergoedingen kan per medewerker wordt bewaakt.

Bespaart tot 85%

TSO-ASSISTENT is zeer gebruiksvriendelijk en bespaart tot wel 85% administratief werk. De coördinator kan zich volledig wijden aan de kerntaken, de kwaliteit en de veiligheid van de TSO. Medewerkers hebben geen administratieve taak en dus alle tijd voor de kinderen.

Vrijheid

Je hebt nooit een verplichting tot afname, je kunt elk moment starten of stoppen zonder financieel nadeel. Je hoeft geen software te installeren. Je hebt altijd alle functies en de meest recente updates. Het tarief blijft altijd gelijk. De kostencalculatie van TSO-ASSISTENT is simpel en transparant.

Aanwezigheid, aandachtspunten en noodnummers

Medewerkers bemerken direct of een kind ontbreekt en kunnen snel en adequaat het afwezigheidsprotocol afwikkelen. Ze ontvangen overzichtslijsten van de presentie en altijd de actuele aandachtspunten en noodnummers.

Vrijwilligersvergoeding

De coördinator kan eenvoudig het overschrijden van de belastingdrempel bewaken bij het inroosteren. Medewerkers hebben inzage in hun actuele ontvangen vergoedingen en hoeven niet te vrezen voor ongemerkte overschrijding.

Communicatie

Er zijn mogelijkheden om overblijfinformatie (nieuws, regels, protocollen) te delen met ouders en/of medewerkers. Daarnaast kunnen individueel of gegroepeerd berichten worden verstuurd aan ouders en medewerkers. Medewerkers hebben een chatbox voor onderlinge regelzaken en een discreet logboek voor incidenten.

Ontzorging

Het team van TSO-ASSISTENT is servicegericht. Nog meer ontzorging is zeer goed mogelijk; door de incasso uit te besteden of de gehele TSO uit te besteden aan een uitvoeringsorganisatie die TSO-ASSISTENT gebruikt. Zie verder bij onze partners

Ouders zonder internet

Bestaan er nog ouders die zelfs geen tablet of smartphone hebben met internet? Zij gebruiken een computer op school, al dan niet met hulp, en krijgen een factuur op papier.
Overigens kunnen ouders onder bewind ook prima TSO-ASSISTENT gebruiken.

Digitaal en papier

De presentielijsten met de daarop vermelde aandachtspunten en noodnummers zijn zowel direct te raadplegen en te vinken op smartphone of computer, maar net zo gemakkelijk te printen op papier. Kies maar wat het beste uitkomt.

Overblijfcursussen

TSO-ASSISTENT beschikt over een uitstekend netwerk voor trainingen en cursussen dankzij onze betrokkenheid bij het Overblijf Magazine. Klanten van TSO-ASSISTENT krijgen 50% korting op de regionale netwerkdagen voor coördinatoren

Direct aan de slag

Als medewerker of coördinator kun je direct aan de slag. Het systeem werkt intuitief en wijst zichzelf. Elke pagina heeft ten overvloede nog uitleg. Je hoeft geen gebruiksaanwijzing door te worstelen, laat staan een "training TSO-ASSISTENT" te volgen! Kom je er toch niet uit, dan krijg je snel en persoonlijk support. Ook coördinatoren zonder veel computerervaring zijn na korte tijd zeer tevreden.

 

Een betere overblijfadministratie begint hier

Probeer TSO-ASSISTENT vrijblijvend uit. Als het bevalt helpen wij je uiteraard bij de invoering. Weet je nu al dat je het direct wilt gaan gebruiken voor je tso-administratie? Vermeld dit dan bij de aanvraag van het proefaccount. We nemen sowieso telefonisch contact met je op.

Probeer zo lang als nodig

Een proefaccount kun je zolang gebruiken als nodig om een oordeel te vormen, geheel vrijblijvend en gratis.

2 Maanden gratis

Vanaf het moment dat je het daadwerkelijk gaat gebruiken voor je echte tso-administratie, is het gebruik de eerste 2 maanden gratis.

Brochure

Download de brochure met de essenties en deel deze met je collega's.

Proefaccount aanvragen