Wat zijn de pluspunten?

alle pluspunten voor ouders, kinderen, medewerkers en school

Voor ouders/verzorgers

  • ouders betalen nooit meer dan ze gebruikt hebben dankzij het vervallen van het abonnement.
  • 24/7 uur toegang in het systeem, vanaf elke computer die aangesloten is op het internet.
  • zelf reserveren en annuleren van de overblijfmomenten, rechtstreeks in eigen account.
  • zelf aandachtspunten (medicijnen e.d.) en noodnummer opgeven en actueel houden.
  • aan de ontbijttafel of onderweg naar het werk per smartphone aandachtspunten bijhouden, reserveren en annuleren.
  • tot 12 maanden vooruit TSO reserveren voor hun kinderen.
  • via het systeem rechtstreeks emailen met de coördinator.
  • intuïtief werken met het systeem, zonder gebruiksaanwijzing.
  • compleet overzicht van alle betalingen en nog niet gedeclareerde overblijf.
  • online inzien van overblijfinformatie zoals regels en protocollen.
  • ouders zijn verlost van formulieren en complicerende abonnementen of strippenkaarten.
  • ontvangen gespecificeerde digitale declaratie en betalen automatisch aan de school.

Voor kinderen

  • kinderen hoeven niet meer met geld over straat.
  • hoeven geen pasje of briefjes bij zich te dragen.
  • hoeven niet meer bang te zijn hun strippenkaart te verliezen.
  • hoeven zich niet meer op te geven maar worden wel gemist als ze niet komen opdagen.

Voor de tso-coördinator of tso-administratie

  • minder administratie (tot wel 85%) en verhoging van werkplezier en motivatie.
  • de coördinator kan zich beter wijden aan de kwaliteit en de veiligheid van de TSO.
  • de TSO wordt inzichtelijker en handzamer dankzij geautomatiseerde facturatie, automatische incasso, maandoverzicht met aantallen en bedragen, kasboek en rooster.
  • nagenoeg geen vergeten betalingen, wanbetalingen en incassotrajecten meer.
  • online communicatie met alle ouders, zowel individueel als gegroepeerd.
  • online mogelijkheid om overblijfinformatie te delen met ouders en/of medewerkers.
  • overzicht over alle ouders, kinderen en medewerkers.
  • doorlopend inzicht in de kosten en baten van de gehele TSO.
  • inzicht in alle reserveringen en de beschikbaarheid van de medewerkers.
  • efficiënt inroosteren van medewerkers op basis van scholing, EHBO en aantal kinderen (1:15).
  • eenvoudig bewaken van de belastinggrens van de individuele vrijwilligersvergoeding.
  • op het schoolplein met de smartphone de presentie vinken en accorderen, aandachtspunten raadplegen en het logboek bijhouden.

Voor de tso-medewerkers

  • overzichtslijsten van de presentie en altijd de actuele bijzonderheden en noodnummers.
  • hebben overzicht over de ontvangen vergoedingen.
  • hoeven niet meer te vrezen dat ze ongemerkt de belastingdrempel overschrijden.
  • roosters zijn duidelijk, vergoedingen inzichtelijk, communicatielijnen kort.
  • incidenten kunnen verantwoord worden in een discreet logboek.
  • alle aandacht kan uitgaan naar de kinderen.
  • op het schoolplein met de smartphone de presentie vinken en accorderen, aandachtspunten raadplegen en het logboek bijhouden.

Voor de school

  • door een betere tso-administratie en krijgt de school een betere en veiligere uitvoering.
  • met de tso-administratie en -registratie in eigen beheer, mist de school geen revenuen.
  • geldstromen van de TSO zijn transparant en verifieerbaar voor MR of OR en belastingdienst.
  • geen contant geld meer op school.
  • investeringen in speciale hard- of software en het installeren van software zijn niet nodig.
  • transparante prijsberekening; geen contractuele verplichtingen.
  • mooiste systeem met het laagste tarief, zonder jaarlijkse abonnementskosten.