Support

snel, onbeperkt en gratis support voor alle gebruikers

Voor alle gebruikers 24/7

ouders, tso-medewerkers en tso-coördinator

Alle gebruikers krijgen altijd direct alle hulp die ze nodig hebben en hulp is altijd gratis.

Het systeem werkt intuïtief en elke pagina heeft ten overvloede een contextgebonden helptekst (specifieke uitleg van de betreffende pagina). Je hoeft geen lange handleiding door te worstelen, laat staan een training te volgen.

Kom je er toch niet uit, neem dan contact op.

Voor, tijdens en na de invoering

De meeste coördinatoren vinden vanzelf hun weg in het systeem. We nemen je bij de hand zo ver en zo lang als nodig is. Je hoeft zich nooit zorgen te maken dat je er alleen voor staat.

U maakt gebruik van ons stappenplan voor een planmatige invoering en van kant en klaar materiaal dat je zelf kunt aanpassen. Denk aan standaardbrieven voor ouders en medewerkers, posters om te printen en teksten voor de schoolwebsite. Aan alles is gedacht.

Bij het opstellen van bulk emails

Stuur je als overblijfcoördinator berichten uit naar (deel)groepen ouders of naar medewerkers vanuit TSO-ASSISTENT? Dan kun je deze vooraf laten controleren door onze helpdesk.

Met onze ervaring weten we goed hoe een email helder, eenduidig en begrijpelijk geformuleerd kan worden. Samen voorkomen we misverstanden en onnodige vragen van ouders.

Ben je een ouder en heb je NU hulp nodig en je school gebruikt al TSO-ASSISTENT voor de overblijf?

Wij kunnen als de makers van het systeem geen vragen beantwoorden over het overblijven of het aan- en afmelden op je school. Als je inlogt, vind je direct de weg naar contact met je school. Je eigen overblijfcoördinator kan je verder helpen.

Ben je je inloggegevens kwijt of heb je een technische vraag over het systeem, klik dan op SUPPORT en zullen we je snel helpen.